Trots op leren

Onze school

Basisschool ’t Mulderke is sinds jaren de grootste basisschool van Uden. Op dit moment zijn er 450 kinderen ingeschreven op onze school. Kinderen en ouders waarderen de sfeer en het leren in grote mate. Dat is merkbaar en voelbaar door de manier waarop medewerkers van onze school met elkaar en met kinderen omgaan.

Kies je voor ’t Mulderke, dan kies je voor een mooie balans tussen het ontwikkelen van een goede basis en voor het ontwikkelen van je unieke talent. Om je mogelijkheden maximaal te benutten geloven we in ‘ouderwetse’ behoeften als rust, duidelijkheid en structuur. Die combineren we met nieuwe inzichten op het gebied van het brein en het verschil tussen jongens en meisjes. Daarnaast steken we veel energie in

het vergroten van de betrokkenheid van kinderen bij hun eigen leerproces. Dat doen we bijvoorbeeld met het Rapportfolio en door middel van I.P.C. onze aanpak voor wereldoriëntatie.

Voor meer informatie hierover kunt u kijken op www.mijnrapportfolio.nl of www.ipc-nederland.nl.

Als ouder kunt u inloggen op het Rapportfolio van uw kind middels de volgende link: https://portaal.mijnrapportfolio.nl

Basisschool 't Mulderke
Wislaan 219